Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 23 marca 2011

1 Dzien wiosny (spózniony) ; p

hejj, witam was miłym nastrojem; )W końcu w poniedziałek mieliśmy pierwszy dzień wiosny jak miło ; > W szkole mieliśmy oczywiście lekcje luuz ; ]Trzeba było się oczywiście przebrać co niee (bo pan powiedział jak ktoś się nie przebierze będzie pytany  z matmy ; /) Miałam kilka pomysłów: żul, babcia, punk, niewyspana (lub śpioch) no i tak jakoś wyszło że przebrałam się za niewyspaną i zajęłam 3 miejsce w konkursie na najlepsze przebranie ^^
Lool ; D Mumia i wampir mieli 1 miejsce, babcia 2 a ja 3. W nagrodę dostałam książeczkę:
xD
Ogólnie mówiąc było spoczii; ^ Dodam jeszcze kilka innych fotek:


Wszyscy byli poubierani odjazdowo ; p Niektórym można było pozazdrościć pomysłu.
I jeszcze kilka fotek z dzisiejszego spaceru  z bratem ; o
Z Adoxą ; 3

Too tylee ; )
Avee & peace

2 komentarze: