Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

niedziela, 13 marca 2011

gardlo ; /

Hej ;p Myślę że dobrze się macie, bo ja nie ; < od czwartku boli mnie gardło... gdy połykam ślinę, piję, jem i mówie zbyt głośno czuję okropny ból ; ( Prawie ciągle w łóżku leżę, ale w sobotę nie mogłam przepaścić zakupów i pojechałam z wielkim trudem, musiałam wkońcu kupić sobie buty na wiosnę bo powoli robi się już ciepło ; ) przy okazji kupiłam sobie buty na zakończenie roku i 2 kamizelki: czarną i niebieską;p
















 Już niedługo konkurs recytatorski, teraz jest luz ,a potem stres.... Wybrałam wiersz Marii Konopnickiej 
"Tu się droga załamała"

Tu się droga załamała, 
Tu się droga zawróciła,
Gdzie ta brzoza stoi biała
I gdzie stoi ta mogiła...
Gdzie ta prochu garstka mała,
Co bijącym sercem była...
Tu się droga załamała,
Tu się droga zawróciła.

Jeszcze szeptał liść zielony,
Nagle - strząsła go wichura...
Jeszcze śpiewał ptak i nagle
Zamilkł, martwe jeżąc pióra...
Jeszcze widne było słonce,
Nagle w noc się skryło ciemną...
Jeszcze cichość była polna,
Nagle - świat się wstrząsł pode mną.

Żaden głos nie przemknął głuszą,
Żaden cień nie przemknął drogą,
A wiedziałam - posły idą,
A wiedziałam już od kogo...
Żaden dreszcz nie zmarszczył toni
Żaden krzyk nie przebił nieba,
A wiedziałem, ze się stanie,
A wiedziałem już, że trzeba.

Anioł, co przede inną stanął
W głuchej ciszy, co aż dzwoni,
Ten miał wielkie, czarne skrzydła
I szeroki miecz miał w dłoni.
Ani prośby, ani groźby
Usta jego nie wyrzekły,
Tylko długo patrzył na mnie,
Tylko z oczu łzy mu ciekły.

A wtem - ziemia się otwarła
U nóg moich w czarną jamę...
Oczy moje w ogniach biegły,
Na dno jamy biegły same...
Na dnie jamy - martwa głowa,
Najdroższa mi głowa była...

Tu się droga załamała,
Tu się droga zawróciła.

Tak wiem, trochę długi ale co tam. Narazie umiem półtorej zwrotki;p <szpan>.Nie wiem co mogę jeszcze napisać ehh... Mam pomysł !
Niemogę z tego orazka, znalałam go szperając kiedyś w necie ; 3
Dziś cały wieczór krąży mi po głowie piosenka Britney Spears ,a więc:

Wczoraj oczywiście oglądałam Must Be The Music & Poznaj Moich Spartan (niemogłam z tego filmu ; D <lol>)
Próbuję te haiku Ślepe szczęście przerobić na wiersz narazie mam kawałek, ale nie będe teraz go pisać bo nie jest skończony, a narazie:

`czasem trudno jest pojąć,
sens życia,
które i tak jest codziennością`

Tyleeee ; p 
i jak to Szymon napisał na swoim blogu (klik)
AVE $ZATANY ! ; D 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz