Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

niedziela, 27 marca 2011

New Look !

Hejuu Gejuuu xD Yeah  <lol> Dzisiaj w końcu ogarnęłam tego mojego bloga i wygląda lepiej, teraz strasznie mi się podoba <3 A wam jak ??;p Muszę w końcu zacząć reklamować mojego bloga, tak wiem reklamowałam już na fejsie i nk, ale wciąż za mało jest zbłąkanych dusz ; < Tak jakoś nie wiem nie mam natchnienia na pisanie bloga, chciałbym napisać strasznie dłuugą notkę ale nie wiem o czym ;? Taak, ostatnio wiele się niedziało, a właśnie ! Ania w sobotę miała urodzinkii ;3 i zrobiła mini imprezkę, oczywiście pobyt u Ani zakończył się jak zawsze noclegiem i "piżama party" w sumie nie było pidżamy party, ale oglądaliśmy Must Be The Music i Totalny Kataklizm, dodam końcową muzykę z tego filmu <UWAGA mocne teksty xD>

yy no ten i tylee ; D
4\/E ; * ;* ;* 
(pokemonizm) 

peace. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz