Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

poniedziałek, 28 marca 2011

trendy. (again)

Witam was cieplutko z pewnego miłego wiosennego dnia ; D Dzisiaj będzie notka tylko jak sama nazwa wskazuje o butach< 3 ahhh jak ja je uwielbiam ; D Czytałam w necie że  obcasy zmaleją; O , no albo się ustabilizują. Modne będą też koturny na drewnie lub korku. Jeśli nie możecie rozstać się ze swoimi kochanymi botkami i kozakami na zimę, na wiosnę supermodne będą ich wersje na cieplejsze dni, czyli jasne, przewiewne i z cieńszych materiałów! . Jedno co najbardziej mnie ucieszyło że w tym sezonie buty nie muszą pasować do reszty stroju ^^ , a nawet lepiej żeby się wyróżniały i były bardzo mocnym akcentem stroju. Buty pomogą stworzyć eklektyczny* , bardzo indywidualny styl... ;)
elektyczny* - łączący odmienne style.

Trend sezonu - Buty w kolorze NUDE!
Deezee, cena 149 PLN
www.deezee.pl 

Top Shop, cena ok. 230 PLN
Jak wiecie ostatnio zakochałam się w koturnach które pokazywałam wcześniej (kol. czarny), dziś znów pokusiło mnie żeby wejść na >tą stronę< i spojrzeć jeszcze raz na te buty i zauważyłam że są one jeszcze w kolorze beżowym przy których całkowicie wymiękłam:
MUST HAVE 100% !!! < 3
 Będąc przy butach chciałabym pokazać buty z nowej kolekcji Deichmann'a które również są cudowne:
89,00 PLN



 ___________________________________________________________

Znalazłam jeszcze coś o torbach vintage:
"Torebka, która wygląda jak wyciągnięta z szafy mamy to obowiązkowy gadżet tego sezonu! Bez względu na to czy jest mała na ramię, czy trapezowa do ręki... modne są nawet haftowane worki. Idealnie dopełniają kreacje w stylu hippie i lat 70. Ale możecie śmiało nosić je też do współczesnych stylizacji. "Postarzana" torebka to tej wiosny nie obciach, a must-have! Szperajcie w second-handach i na domowych strychach, a jeśli to co znajdziecie nie przypadnie wam do gustu lub zapragniecie stylu vintage, ale w świeżej odsłonie wybierzecie coś ze sklepów. "
źródło: http://polki.pl/moda_trendysezonu_galeria.html?galg_id=1000850



Reserved

No i tak na wiosnę kilka zestawów ; 






Propozycja bardziej na plażę.












To by było tyle, trzymajcie się cieplutko ^.-


Baj < 3











1 komentarz: