Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 9 marca 2011

Slepe szczescie...

Jestem  w miłym nastroju bo wkońcu przyszła moja bluza z której nie całkiem jestem zadowolona bo po pierwsze że nie wygląda jak na zdjęciu a rozmiar jest bardzo zaniżony pewnie ze względu na to że takie rozmiaróki są specjalnie szyte na małe i chude chinki... ale nie narzekam tak do końca bo muszę przyznać że jest całkiem ciepła, chociaż materiał jest bardzo cienki.

 Przy okazji chciałam się pochwalić (już nie całkiem nowymi) bucikami:
Bardzo się cieszę bo w sobotę jadę na zakupy z mamą (i Szymonem -.-) i nie wiem jeszcze jakie buty sobię na wiosnę kupić ;? 
aaa przypomniało mi się miałam jeszcze miałam opisać jeden horror:
*Zamurowani (ang. Walled In) - Młoda kobieta Samanta tuż po ukończeniu studiów inżynieryjnych zostaje wysłana w daleką podróż, aby nadzorować wyburzanie tajemniczego budynku. Wkrótce odkrywa przerażający sekret budowli i jej byłych mieszkańców, z których wielu stało się ofiarami seryjnego mordercy zamurowującego swoje ofiary żywcem w ścianach. Bohaterka uświadamia sobie, że morderca wciąż jest obecny i rozpoczął polowanie na nią.

                                                                                      *opis z netu

__________
`ślepe szczęście,
możemy je spotkać wszędzie,
chodzi różnymi ścieżkami` 

& Nuta na dziś nowa piosenka Seleny Gomez & The Scence którą pokozała mi Ania ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz