Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

wtorek, 1 marca 2011

Natchnienie...

Miałam dłuugą przerwę i nic nie napisałam więc w końcu od tej chwili wezmę się i zacznę pisać, choć wciąż nie wiem o czym...
Ostatnimi czasami wiele się nie wydarzyło, trochę chorowałam, ale moja choroba trwa 3-4 dni i przechodzi i zazwyczaj choruję na weekend, a tak bardzo lubię w tyg. bo wtedy do szkoły nie muszę chodzić a tak ;/
Nie wiem dlaczego ale zawsze (no prawie) gdy wracam do domu ze szkoły słyszę w głowie piosenkę ,,Po robocie" wiem to trochę dziwne  xD
Zauważyłam że ostatnio dużo czasu na allegro spędzam, większości ubrań to jak moja mama ujęła "Perły z lamusa", dowiedziałam się również że jest taki kolor jak melanż <lol>, o i znalazłam buty które strasznie mi się podobają ---->
 Mama mi dzisiaj przypomniała że moja bluza którą zamówiłam po sylwestrze jeszcze nie doszła, dowiedziałam się od sprzedawcy że paczka została wysłana chyba z Japonii, ale w Polsce zaginęła, mogłam wybrać albo jeszcze raz zamówić albo zwrot pieniędzy, więc zamówiłam jeszcze raz, ale jeśli do końca tygodnia nie przyjdzie piszę do nich o zwrot pieniędzy i tyle bo moja cierpliwość dobiega końca bo 3 miechy to duża przesada. ; \

W sobotę siedziałam do 4 nad ranem i oglądałam horrory (nie wiem co mnie naszło) chyba skusiłam się tym że najpierw chciałam zobaczyć pierwsze dwa, skończyło się na kawałku kilku komedii w tym "Jak złamać 10 przykazań" to było dobre XDD i chyba 3-4 horrorach: "Ząb i pazur" i  "Kwarantanna" reszty tytułów nie pamiętam, ale jak mi się przypomną to dopiszę ; >
*"Ząb i pazur" ang."Tooth & Nail" akcja toczy się w 2010 r .i  wyczerpały się zapasy ropy, świat pogrąża się w chaosie. Większa część ludzkości przeobraziła się w prymitywne bestie. Grupa ocalałych, którzy nazywają siebie Foragers, znajduje schronienie w opuszczonym szpitalu na peryferiach Filadelfii. Postanawiają odbudować cywilizację. Na przeszkodzie staje im jednak gang Rovers, bezwzględni kanibale. Kiedy zaczynają oni eliminować Foragersów jeden po drugim, grupa ocalałych zmuszona zostaje do zrobienia wszystkiego, aby pozostać przy życiu. Na końcu przeżywa tylko jedna kobieta (nie pamiętam imienia) i dziewczynka o imieniu Nova.Ten horror bardzo mnie wciągnął.

*"Kwarantanna" ang. "Quarantine" Reporterka telewizyjna Angela Vidal i jej kamerzysta zamierzają nakręcić dokument o nocnej pracy straży pożarnej. Kiedy straż zostaje wezwana do pewnego budynku, Angela i jej kamerzysta postanawiają pojechać z nimi. Na miejscu okazuje się, że tutejsi mieszkańcy budynku są zarażeni tajemniczym wirusem, zamieniającym ich w krwiożercze bestie. Budynek zostaje zamknięty, a znajdujący się w nim ludzie (w tym Angela, jej kamerzysta oraz strażacy) zostają poddani kwarantannie. Tymczasem zarażeni wirusem ludzie zaczynają atakować tych zdrowych.

                                    *opisy wzięłam z netu bo nie chciało mi się pisać 
 Oglądałam również komedio-horror "Zombieland" widziałam go nawet z 3 razy xD 
Na ziemi wybuchła choroba która zmieniała ludzi w zombi, ocalała tylko czwórka ludzi kórzy bronią się przed nimi.

Moim zdaniem wszystkie te filmy były ciekawe ;)
Nie wiem co bym mogła jeszcze napisać, jak niezapomnę w następnej notce napiszę jeszcze o jednym horrorze.no to by było tyle napiszę jeszcze krótki wiersz (nie jestem jeszcze za bardzo do niego przekonana) który napisałam w nocy przy napływie natchnienia również jeden okruch (haiku) które zaczęłam pisać osatnio, do kazdej notki zawsze będe dawać po jednym okruchu ; ]
`uwielbiam gdy wolno płynie czas,
lekko szumi las,
 dzięcioł stuknie raz,
w głowie widzię nas,
w szczęściu radość jest,
i gości wszędzie też, 
muzyki słychać moc
i w życiu dobrze potoczy się los`
__

`wciąż uciekam przed jutrem,
przed okrutnym światem,
pełnym przeciwności`

=moje refleksje ; D

Nuta na dziś:

Cya ;^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz