Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 16 marca 2011

trendy

Helow ; D Dziś już dobrze się miewam ból gardłą minął, uff ; ] Byłam nawet chwilę na dworze pobiegać z moim pieskiem Adoxą.
Dzisiaj natchnęło mnie żeby poszukać co jest teraz modne  na wiosnę, po pierwsze paski, zwłaszcza te marynarskie które są modne każdego, wiosenno-letniego sezonu, ale razem zupełnie się zmieniają - stają się szersze i bardziej nieregularne. Najlepiej jeśli występują w pastelowych odcieniach na tunikach czy sukienkach ;) Obok pasków, modne będą zwierzęce i geometryczne motywy. Lamparcie cętki mogą występować zarówno w klasycznej, brązowej kolorystyce, jak i tej bardziej barwnej. Najciekawiej wyglądają na sukienkach - noszone od stóp do głów.Kombinezony i pumpy to zdecydowany must have tego sezonu i świetna alternatywa dla sukienek. Sprawdza się zarówno w codziennej jak i wieczorowej wersji. Marynarka o męskim kroju opanowała wybiegi, ulice i sklepy. Świetnie komponuje się zarówno z pumpami jak i rurkami.I ostatnia co mnie najbardziej ździwiła to spódnice do samej ziemi która pasuje do  prostych bluzek i mocno kolorowych dodatków, do płaskich butów na co dzień i do szpilek na wieczór.
A i dodatki które wiosną będą uzupełnieniem letniego stroju..W wiosennych dodatkach nadal pojawiają się okulary. Tyle, że modny jest nowy fason - teraz nosi się okulary kocie. Oprawki w tym kształcie są nawiązaniem do mody retro, lat 50., 60. Dobrze będzie w nim osobom o kwadratowym kształcie twarzy. Oprawki mogą być zarówno czarne, jak i kolorowe, różowe czy trendy w odcieniu fuksji.Modnym dodatkiem na wiosnę są też rajstopy. Schować można już zimowe, grube i kryjące, modne są teraz cieliste, delikatne i cienkie rajstopki. Mogą być w naturalnych kolorach opalenizny czy koronkowe, w tonacji pudrowego różu, ewentualnie bieli.
Dzisiaj przeglądając net natknęłam się na ciekawy sklep internetowy <link> nie wszystkie rzeczy są tam wspaniałe, ale niektóre wpadają w oko ; ] Teraz ciągle nie mogę przestać myśleć o tych butach na koturnach ; < tak strasznie mi się podobają  < 3
Uhuuu jestem strasznie dziś podjarana piosenką Natalii Kills - Mirrors  ; o 
Właśnie pisze straszny wiersz na polski, ale nie mam natchnienia nawet jak próbuję coś napisać wychodzi mi raczej opowiadanie ; / I jutro do szkoły koniec siedzenia w domu... ; |
Wczoraj mama powiedziałą mi że umarł Heath Ledger który grał w "Zakochana złośnica" szkoda go trochę bo młody był ; (

`świat połamał się na kawałki,
ludzie muszą je pozbierać
i posklejać`

tylee Bye : ^ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz