Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

sobota, 21 maja 2011

47 post.

cześć, właśnie spojrzałam ile mam postów było dla mnie szokiem że 46.... Gdy zakładałam bloga myślałam że napiszę kilka postów i znudzi mi się jak zabawka dziecku, już nawet chciałam zrezygnować z pisania,ale pomyślałam sobie że nie obchodzi mnie czy ktoś czyta i komentuje moje notki. Zrobiłam więc ankietę ---->
i w niej możecie głosować jeśli większości będzie nie opuszczam bloga, jeśli więcej tak będę spisać dalej, jeśli będzie więcej odpowiedzi że kiedyś był lepszy będę pisać tak jak kiedyś, bo ostatnio dużo właśnie dostałam skarg że kiedyś mój blog był ciekawszy i ja chyba też tak uważam...
Muszę się streszczać z pisaniem notki, bo właśnie siedzę w szlafroku z mokrymi włosami bo jadę na mszę za zmarłych z mojej rodziny, potem jeszcze do prababci jadę więc może wezmę aparat i trochę zdjęć porobię ;? Zobaczy się później, a teraz muszę zmykać suszyć włosy więc na dziś tyle, paaa ; )


ps. zdjęcia robione były wczoraj wieczorem ;>

1 komentarz:

  1. Ja sądzę że twój blog jest super :)
    I naprawdę piszesz ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń