Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

piątek, 27 maja 2011

oddajcie mojego bloga!!!! ; [

Czeeść ! Jestem niezmiernie szczęśliwa bo udało mi się odzyskać mojego bloga, nie mogłam wejść dodać notki i dodać gdzieś komentarz gdyż musiałam zweryfikować adres e-mail ale nic nie przyszło na mój e-mail. Dziś więc wpadłam na pomysł żeby zmienić no i w końcu udało mi się dostać! Chciałam już zakładać nowego , ale na szczęście odzyskałam mojego ukochanego < 3 xD Nie wiem nawet od czego zacząć tak długo nie dodawałam notki że niektórzy może pomyśleli że opuściłam bloga ;? Mniejsza o o to ważne że odzyskałam.
W niedziele do Wawy, ale jestem podjarana, już nawet w czwartek o 23 wieczorem zaczęłam się pakować xD
Wciąż się smucę bo Ada nie jedzie (a i chciała bym was serdecznie zaprosić na świeżutkiego bloga Ady), więc nie będzie tak fajnie, na szczęście mam jeszcze Martina ; DD
Ciągle go szantażuje np. graliśmy w nogę i Martina postawiłyśmy na bramce on powiedział ze nie będzie bronić,a ja postawiłam mu ultimatum że jak nie będzie bronić nie będę z nim się trzymać w wawie no i jakoś tam bronił xD Czasem bywam okrutna..hehhe xD
Muszę jeszcze dziś obejrzeć mój ukochany serial "Przepis na życie" oczywiście na necie bo nie wiem czy w w naszym miejscu lokum będzie w tele. TVN. Kiedyś w "Przepisie na życie"  było takie ujęcie na palmę w Warszawie , a akurat koło tej palmy będziemy mieszkać ; DDD
Przerobiłam jeszcze w Piątek ?? spodenki. Na początku były do wielkie dzwony, później zrobiłam rybaczki a teraz są spodenki. strasznie podoba mi się ich marmurkowy materiał:

Zastanawiam się czy jeszcze wziąć jeszcze jedne spodenki bo na razie pogoda dobrze się zapowiada

ps. uwielbiam moją pufę która robi za świetny kosz na brudne pranie xD hehe ( a teraz gdy sprzątnęłam z niej ubrania jest świetnym tłem do sesji ubrań xDD)

A teraz trochę do pośmiania (a bynajmniej mnie to bawi xD):

Na dziś chyba starczy jutro jeszcze może zdążę w przygotowaniach coś napisać, Paaa ; )

ps. przepraszam za chaotyczne pisanie i za jakiekolwiek błędy ortograficzne ;>

1 komentarz: