Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

poniedziałek, 9 maja 2011

o nudnym tygodniu.

 hej, ostatni tydzień był strasznie wyczerpujący i w ogóle nie miałam na nic czasu nawet na napisanie porządnej notki. Ciągle szukam jakiegoś natchnienia o czym by tu napisać, A. ciągle mi mówi żebym napisałam o przygotowaniach do Wawy (to już za 20 dni) co chcę zabrać, co ubiorę. Jakoś jeszcze kompletnie nie wiem co zabiorę jestem strasznie roztargniona... Połowę niedzielę jeszcze spędziłam nad głupim plakatem, za moją mękę dostałam jeszcze marną 4- , grrrr ; / a drugą połowę niedzieli spędziłam na robieniu obwodu elektrycznego, jakiś plus bo dostałam 5 ;> Dziś w końcu mam (prawie) wolny dzień. Za chwilę chyba pójdę na dwór żeby skorzystać z pięknej pogody ; ) Sprawdzam właśnie prognozę na najbliższe dni i również ma być ciepło jak dziś, prócz piątku i niedzieli... Musze pomyśleć o jakiś tabletkach an wypadanie włosów bo ostatnio wychodzą mi garściami, słyszałam że tabletki Fitoval są dobre będę musiała je spróbować bo z tego co czytałam po pewnym czasie stosowania na szczotce pozostają tylko pojedyncze włoski.
Tak wiem raz piszę o tym, a za chwilę o czym innym po prostu jakoś nie lubię przeciągać tematów.
Muszę pomyśleć nad nową parą tenisówek Atmosphere nie to że moje są zniszczone czy coś, ale  są jakby lekko przy ciasnawe(szare), w sumie nic dziwnego jak kupiłam je przypadkiem na all xd (tak wiem jak można przypadkowo kupić coś na allegro xD)
Myślałam nad turkusowymi:
:??
No to by było chyba tyle, bye ; ]


 Odliczanie: do wycieczki 20 dni.

4 komentarze:

  1. śliczne zdj i buciki
    mam podobne tylko czarne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kolor jest super :) I masz b. ładne imię :) I jeszcze fajny masz blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://defactoisgreat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom też mi się bardzo podoba ; )
    Claudia - dzięki ;D ty też ^.^

    OdpowiedzUsuń