Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

poniedziałek, 16 maja 2011

zestawy.

cześć, dziś tak trochę na szybko bo jeszcze muszę nauczyć się prozy ;/ tak tak Klaudia musisz w końcu dostać jedynkę żeby oduczyć się nocnego uczenia... Przepraszam za ostatnią nieobecność, ale nawet na kompa nie miałam czasu wejść... Dzień udany tylko przerażenie na polskim przez głupie zd. złoż. współ..... ehh nienawidzę ; / na historii jak zawsze każdy przerażony, ale na szczęście wyszłam cało. Mieliśmy mieć jeszcze dodatkową histę, ale mnie ominęła bo mój ojciec wparował i zwolnił mnie bo musiałam jechać na zastrzyk, miałam jechać jutro , ale dziś też pasowało. Na dodatek byłam 2 razy ukuta bo nie miałam jakiegoś tam dodatkowego zastrzyku... Później siedziałam od 1 do 4 z mamą w pracy... Taki dziwny dziś ten dzisiejszy dzień... No dobra na dziś tyle, a ja was zostawiam z zestawami (zwinęłam od Alicji bo nie chciało mi się już szukać, hehe)








Który najlepszy waszym zdaniem ? ; >
Byee ;D

2 komentarze:

  1. Przedostatni zestaw jest piękny, zwłaszcza sukienka. Cudo ;)
    Zapraszam do siebie ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń