Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 11 maja 2011

California King Bed.

Czeeść, właśnie siedzę i rozwiązuje zadania z anglika na jakiś konkurs czy coś... nawet nie wiem xD mam dość, niektóre zadania są dziwne... A jeszcze o 17.30 muszę jechać do kościoła na mszę a później zostać do 19.30 na próbach, grrr ;/ Z Anglika skończę resztę zadań gdy wrócę bo już mi się strasznie nie chce ... Ogólnie dzień był śmiechowy tak jak zawsze, a wczoraj to już w ogóle nie mogliśmy ze śmiechu, aż pan w końcu nas przesadził ;<
W piątek jeszcze był policjant w skzole i chciałam go spytać czy da przymierzyć czapkę, ale w końcu się nie spytałam xD Ja z A., M. i M. chcieliśmy kogoś pobić żeby nas przymknął xD
A no właśnie co do tytułu notki obejrzałam przed chwilą teledysk do piosenki Rihanny - California King Bed i powiem szczerze że taki średni bo nie lubię takich piosenek....
Na dziś tyle bo muszę się już zbierać, paaa; p

2 komentarze:

  1. Ja kocham ta piosenkę, zapraszam do mnie: maria-kujawinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. heh czapkę :D uwielbiam Rihanne ;0

    OdpowiedzUsuń