Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 4 maja 2011

dziuras xD

Hej ; ]

I nadszedł koniec długiego weekendu, a dla mnie nawet baaaardzo ; D Ostatnio nawet nie miałam czasu na napisanie notki, a wczoraj od 6 do 2 w nocy czytałam lekturę bo myślałam ze dziś omawiamy, a okazało się że mieliśmy przepisywać jakiś plan kolejnych wydarzeń, a w szkole jeszcze się okazało że nie będzię wgl. Polaka. Byłam strasznie uradowana bo zostało mi tylko 66 stron ;/ Tak to jest jak czytam lekturę na ostatnią chwilę...co zdarza mi się teraz coraz częściej. Nie wiem dlaczego, ale codziennie choćbym była nauczona  na 100% zawsze rano gdy idę do szkoły  mam obawę że dostanę jedynkę xd
Dziś nie miałam zbytniego pomysłu na notkę więc znalazłam przyszłą nową kolekcję Bersheki na lato 2011 która tryska kolorem. Zestawia go w radosne stylizacje, z których bije pozytywna energia i bardzo dużo kolorów . Połączenia kontrastowe barw i najmodniejsze wzory czyli paski które kolorowymi, poprzecznymi liniami pokryły spódniczki, topy i sukienki. Nie zapomnieli również o szortach w najróżniejszych kolorach jak i o śnieżnobiałych.. Wciąż króluje jeans głównie szukajcie go wśród falbaniastych spódniczek i koszul bez rękawów.




 
 
 To by były wszystkie, wzięłam jak najwięcej zestawów, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie ; )
Które podobają się wam najbardziej ? (odp. w kom.)
Bye;3

1 komentarz: