Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

czwartek, 12 maja 2011

Wygrana :O & Some Inspirations + Summertime.

Hejjj ! Jestem niezmiernie szczęśliwa bo brałam niedawno udział w konkursie na stronie fanów Honey, a właśnie przed chwilą weszłam na swoją pocztę patrze a tu pisze "WYGRAŁAŚ AUTOGRAF HONEY".
Mam tylko nadzieję że autograf nie jest podrobiony...
A tak to dzisiaj nic ciekawego się nie wydarzyło prócz bardzo dziwnej pogody, gdy byłam w szkole był straszny upał, a ok. 15 zaczęło padać i trochę grzmieć, chyba zgłoszę reklamację  pogody na Onet  xD Bo myślałam ze padać będzie w piątek a tu taka niespodzianka, czyli wczoraj wujek dobrze mi mówił że będzie padać...xd
Połowe dnia dziś ogląałam telewizję, a między innymi filmy na HBO Comedy: ,,Duchy Moich Byłych", ,,Czekoladowe Lekcje" i kawałek filmu dokumentalnego o jakiejś malarce , no i oczywiście "Trudne Sprawy" i "Kuchenne Rewolucje" xD

Inspiracje:

H&M Summertime: 

Bye ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz