Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

sobota, 2 kwietnia 2011

Happy Birthday To....... Me ! + kolejne 50 prawd o mnie. + music.

siemanko ; 3 Jak wiecie sam tytuł wskazuje mam dziś urodziny, yeah (to już 13, ale stara rura ze mnie xD) Niewyprawiam żadnej imprezy ze względu remontu.... chociaż gdyby remontu nie było pewnie też bym nie wyprawiła bo bym była trochę zniechęcona ;/ Tak czy inaczej jakoś zbytnio nie odczuwam że mam dziś urodziny xd

Kolejne obiecane 50 prawd o mnie:
51.Nie umiałam usuwać zdjęć z fejsa, dopiero niedawno się dowiedziałam xD
52.Grałam w Pet Party xD
53.Dzieci mnie lubią.
54.Zerówiaki, pierwszoklasiści i drugoklasiści nazywają mnie konik xd
55.Nie wiem kiedy to się skończy. xd
56.Jadłam szynkę z Nutellą ;p
57.I ogórki z miodem xd
58.Lubię wąchać kotka i mówić "I pachnie kotkiem" xD
59.Nie jaram się Bednarkiem.
60.Nie przepadam za reggae ._. (lubię tylko niektóre piosenki)
61.Chciałabym być chłopakiem przez tydzień ; D
62.Chciałabym mieć już prawo jazdy.
63.Ostatnio znów zaczęłam mówić Ale urwał -.-
64.Uwielbiam się wygłupiać ; D
65.Wyzywać ludzi dla śmiechu, ale żeby się nieobrażały.
66.Lubię kabarety ; D
67.Oglądam Must Be The Musić i X-Factor.
68.Myślę że Czesław Mozil jest fajny ; D
69.Lubię chomikować różne rzeczy, nawet te najmniejsze.
70.Za koszem od śmieci mam starą kanapkę xD
71.A na strychu mleko w małym kartoniku z 2009 roku xD
72.Lubię obrzydzać ludzi ; D
73.Chciałabym mieć czerwone włosy. ; 3
74.Lubię mówić pozdro i peace. xD
75.Ostatnio połamałam swoje nerdy ; <
76.Nie wygrałam jeszcze żadnego rozdania ; /
77.Mam w połowie uczulenie na kurz.
78.Sądzę że Luntek jest dziwny ...
79.Raz z koleżanką pobiłam się butelkami za szkołą w dzień dziecka xd
80.Jechałam karetką.
81.Gy miałam 6 lat leżałam tydzień w szpitalu.
82.Lubię kisiel.
83.Zostałam kiedyś pobita, sprawa trafiła do sądu.
84.Właśnie popsułam notatnik.
85.Nie wiem co to Sala Samobójców xd
86.Właśnie naprawiłam notatnik.
87.Moi bracia wciąż myślą że dziś mam 14 lat xDD
88.Lubię bawić się w szkole w rodzinny obiad xD
89.Alleluja jeszcze tylko 10 < 3
90.Kiedyś grałam w 4 story i IMVU.
91.Zakochałam się w piosence Blue Cafe - Buena.
92.Często wieczorem zrywa mi się połączenie z netem.
93.Zapominam jak gra się w wojnę xD
94.Uciekłam kiedyś z domu na pociąg. xd
95.Jestem niecierpliwa.
96.Gdybym mogła z chęcią przygarnęła bym wszystkie zwierzęta ze schroniska.
97.Zastanawiałam się czy by nie zostać komornikiem xD
98.Zawsze chciałam mieć lalkę Baby Born ; < xD
99.Nigdzie nie mogę znaleźć naszyjnika z pacyfką ; /
100.Chciałabym mieć na imię Irmina ; D


& music.

4. Beyoncé Knowles, a tak właściwie to Beyoncé Giselle Knowles urodziła się  4 września 1981 roku w Houston, w stanie Teksas. Jest amerykańską wokalistką R&B, aktorką, modelką, autorką tekstów, producentką muzyczną i tancerką. Jako dziecko Beyoncé brała udział w konkursach tanecznych oraz wokalnych, jednak sławę zyskała pod koniec lat 90., kiedy była liderką zespołu Destiny's Child. W 2003 roku, gdy Destiny's Child zawiesił działalność, Knowles wydała swój debiutancki album solowy Dangerously in Love. Pochodzące z niego single "Crazy in Love" i "Baby Boy" zajmowały pierwsze miejsca list przebojów, zaś sama płyta otrzymała w sumie pięć nagród Grammy, wyrównując rekord dla największej liczby statuetek zdobytych jednej nocy. W 2005 roku grupa została oficjalnie rozwiązana, a rok później ukazał się kolejny album Beyoncé, B'Day, który, podobnie jak poprzednik, zadebiutował na szczycie Billboard 200. Trzecia płyta studyjna, I Am... Sasha Fierce, została wydana w 2008 roku. Album oraz pochodzące z niego utwory przyniosły wokalistce sześć nagród Grammy, bijąc rekord dla największej liczby wyróżnień zdobytych na jednej gali przez kobietę. Knowles jest jednym z najczęściej honorowanych artystów w historii Grammy, z 16 wyróżnieniami (13 jako solowa wokalistka oraz 3 jako członkini Destiny's Child). Knowles rozpoczęła karierę aktorską w 2001 roku rolą w musicalu Carmen: A Hip Hopera. W 2006 roku wcieliła się w jedną z głównych ról w filmowej adaptacji sztuki broadwayowskiej Dreamgirls, za którą zyskała dwie nominacje do Złotych Globów.W 2004 roku Beyoncé założyła wraz z matką linię odzieżową House of Deréon, zaś sama była twarzą takich marek, jak m.in.: Pepsi, Tommy Hilfiger, Armani i L'Oréal. W 2010 roku magazyn Forbes umieścił Knowles na 2. miejscu listy 100 najbardziej wpływowych postaci show-biznesu na świecie, a także uznał ją za najlepiej zarabiającą artystkę oraz najlepiej opłacaną gwiazdą poniżej 30 roku życia, z rocznym dochodem powyżej 87 milionów dolarów.Pięć singli Knowles uplasowało się na szczycie Billboard Hot 100 i, według Sony, sprzedaż jej solowych wydawnictw wynosi niemal 40 milionów w Stanach Zjednoczonych, a łącznie z albumami Destiny's Child przekracza 100 milionów.11 grudnia 2009 roku magazyn Billboard wyróżnił Beyoncé jako najpopularniejszą artystkę dekady 2000-2009 oraz najczęściej emitowaną w stacjach radiowych wokalistkę tegoż okresu. W lutym 2010 roku Knowles została uznana przez RIAA za najczęściej certyfikowaną wokalistkę tej samej dekady. BET okrzyknęła Beyoncé 2. najbardziej wpływową postacią dekady 2000-2009, ustępując jedynie Jayowi-Z. W 2010 roku telewizja VH1 umieściła Beyoncé na 52. miejscu listy najlepszych artystów wszech czasów.


Moje ulubione piosenki tej wokalistki to Halo i Broken-Hearted Girl.
 + kilka zdjęć:
           
 


END ?...


YES ! ; D 

2 komentarze:

  1. Matko Święta jaka długa notka! Ale uporałam sie z czytaniem w szybkim tempie. :*
    Śliczny blogspot. :*
    Moge dodać do obserewacji ?
    Licze na to samo, zapraszam. <3
    Zostawmojejaponki.

    OdpowiedzUsuń