Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

czwartek, 21 kwietnia 2011

udław się jajkiem. xD

Hello ; P


W końcu Wielkanoc co wiążę się z wolnym od szkoły - fajnie ^.^ 
Co do tytułu są to życzenia wielkanocne mojej sąsiadki (kuzynki) xD <lol&brecht>
A ode mnie wesołego jaja i wgl. ; )

Idą święta żur, kiełbasa, kurka rurka  xD
obrazek od wujka google ; >
ps. Ustawiłam możliwość (gdy ktoś nie ma konta na google itp.) dodawania anonimowych komentarzy...

Coś miałam jeszcze napisać, ale wypadło mi z głowy... no dobra na święta tyle, paa; )


W głośnikach > klik < xD lol 'What the f....?'

3 komentarze:

  1. świetny blog. :) dziękuję za życzenia, i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka rurka the best, haha :D
    Również wesołych :)

    liefte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń