Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

piątek, 29 kwietnia 2011

Welski Park Krajobrazowy.

Czeeść ^_^


Byłam wczoraj na wycieczce szkolnej z kilkoma klasami w Welskim Parku Krajobrazowym w Rezerwacie Piekiełko można powiedzieć że było fajnie ; ) Ruszyliśmy  spod szkoły ok. godz. 8, a wróciliśmy ok. 16. Głównie wycieczka składała się z 1,5 godzinnego spaceru po lesie, 2 razy schodziliśmy ze strasznie stromego zbocza i 2 razy wchodziliśmy na strome zbocza  i ok 3 godzinnego zwiedzania muzeum wypchanych zwierzątek i jakiś staroci. Piekliśmy również kiełbaski i gdy wracaliśmy kierowca zatrzymał się na stacji benzynowej, a obok był Carrefour. Wszyscy wyszli z autobusu, moja koleżanka była ostatnia już miała wychodzić ale cofnęła się jeszcze po pieniądze, autobus ruszył a ona z przyklejoną przerażoną twarzą do szyby została, ale już po minucie była w sklepie bo kierowca tylko zawracał xD Uśmiałam się z niej hahahah (sory jak coś A. ale to było naprawdę śmieszne lol) No to by było wszystko, niestety nagrałam tylko jeden filmik (jak płynie rzeczka), a gdy próbowaliśmy drugi nagrać co chwila coś nie wychodziło i w końcu wyszło ze wszystkie usunęłam ; /



No i teraz zdjęcia wypchanych zwierzątek
Bocian ( w tamtym roku przyleciało ich o 20 % mniej)
Mewy
Wydra (zauważcie że pod łapą ma rybę)

Bóbr
Grubodziób

Puszczyk

Lis (brudas)

Borsuk (czyścioch)

Gołąb
O Sarenka !


Wiewióry

Orzeł

Rydzyk

Dudek
Zając

Mała sarenka
 Starocie:
telefon na korbę xD

Krajalnica do chleba itp. (palców xD)

Maselnice

Kasa
 Park:









W głośnikach >kliku<  

ps. zamazałam twarze bo nie wiem czy te osoby sobie życzą żeby były na moim blogu xd 
& dałam linka z wrzuty bo na yt nie mogłam znaleźć tej piosenki... 

Bye ;^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz