Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

piątek, 8 kwietnia 2011

sadzenie lasu.

Hejj !! no jak sam tytuł mówi byłam wczoraj z klasą, kilkoma rodzicami i nauczycielami sadzić las, a przy tym zarobić trochę money; p Oczywiście pieniądze poszły dla naszej klasy i z tych pieniędzy albo pojedziemy na basen albo na biwak, dowiedzieliśmy się dzisiaj że biwak będzie trwał np. od piątku do soboty no więc już wolę wgl nie jechać ; / Jeszcze nie mam zdjęć, ale jak będą dostępną to dodam w następnym poście ; ) Dzisiaj myślałam że się zabije, ryczałam w autobusie i godzinę w szkole (nie mogę powiedzieć z jakich powodów, jedna osoba tylko wie) ; < mniejsza o to.... Na mtmie nudziło mi się bo zapomniałam ćw. i pomalowałam ręke długopisami i markerami a oto wynik mojej pracy na lekcji xD :
 I jak ?!? : D + kilka moich zdjęć (kilka nie jest specjalnie pięknych xd) :






+ kilka bezimiennych xd 




Dziś nie będzie music. (again) ale będzie nuta na dziś <klik> .

Do zobaczenia ... 

1 komentarz: