Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

hę ?

Hello, ale dzisiaj okropna pogoda. Gdy wracałam z autobusu do domu miałam całe mokre spodnie, a na przystanek nie mam tak daleko, grrr;/ Wciąż nie mogę uwierzyć że jutro...
TESTY!!!
W szkole K.K powiedział mi że do wakacji coś jeszcze 2 miesiące, ja oczywiście japa jak ,,O"  xD Aż nie mogłam uwierzyć że ten rok szkolny tak szybko zleciał; d Każdy pytał się dziś kżdego czy denerwuję się testem i czy boi się iść do gim, ja oczywiście spoko luz, aby mieć tylko tą połowę punktów. Jak to Pani K. powiedziała żeby założyć czerwone majtki bo podobno szczęście przynoszą, słyszeliście o tym ?? bo ja jakoś nie, tak wiem to wszystko zabobony xd Oczywiście jeszcze mamy karę w autobusie i musimy siedzieć z przodu każdy z zerówiakiem bo już nam ostatnio  w piątek odwalało (jak zazwyczaj w piątek xD)
A i jeśli macie konto na komixxach kliknijcie ,,mocne" --> http://komixxy.pl/674134/Sam-w-domu-2   to mój pierwszy komixx w poczekalni i bardzo mi zależy żeby trafił na główną; p

Właśnie na google szukam jakiś inspiracji na DIY i oto kilka ciekawych pomysłów:

 
Muszę sobie w końcu kupić klej do tkanin i farbkę też do tkanin, bo już normalnie nie mogę wytrzymać !
Dziś nie będzie music. bo nie chcę mi się dziś pisać o tym i nie mam pojęcia o kim napisać ;p
Tyle ? Yea ;p 

Dobranoc ; D

ps.życzcie mi szczęścia na testach ;)  

peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz