Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 20 kwietnia 2011

powrót. + duużo zdjęć.

Hej ; )


Tak wiem nie pisałam długo, nawet przez 2 dni nie byłam na kompie o.o  
lekko się odzwyczaiłam...
Przez te dni zastanawiałam się o czym notkę napisać, myślałam ale nie mogłam wymyślić. Nawet Ada próbowała poddać mi jakieś pomysły, ale żaden niezbyt przypadł mi do gustu (sorry Ada). 
Właśnie zdałam sobie sprawę z tego że lubię pisać w nocy bo obecnie jest godzina 23.01 , a czas na dole jest zły ; /
Powracając do tematu w końcu wymyśliłam że zrobię zdjęcia moich ulubionych i trochę mniej ubrań (nie zrobiłam chyba wszystkich bo część jest w praniu...
i tak a pro po widzieliście pierwszy nowy teledysk uczestnika Mam Talent Piotra Lisieckiego ?
Strasznie podobają mi się te chórki ; 3

ZDJĘCIA
Na początek moich zwierzątek:

Moje ulubione ubrania:  
 


 ps. przepraszam za jakość zdjęć.

 Ostatnie wyroby i dodatki:

Przy ostatnim sprzątaniu znalazłam kokardkę broszkę, igłę wyłamałam i zrobiłam naszyjnik ; >


Serduszko z gazety, były przy nim jeszcze takie frędzelki ale je urwałam ; )
Wsuwka Japan Style była gratis do bluzy, zamierzam zrobić z tego kwiatka naszyjnik.
Ostatnio wyłamałam (przypadkowo) ucho i postanowiłam z moich nerdów zrobić naszyjnik ; D
Mój kapelusik ; D Kosztował jedyne 5 zł ^.^

GREEN EYES
uwielbiam to zdjęcie < 3 

Tyle z mojej strony ; )
`zagram o wszystko, albo o nic` 
 

2 komentarze:

  1. Wow ale masz ubrań a fajnych na dodatek. blog też fajny
    Zapraszam do mnie ..
    liczę na obserwowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. extra ciuch :D
    masz niezły gust>>>>>>

    OdpowiedzUsuń