Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

czwartek, 21 kwietnia 2011

pokonać muszę siebię.

Czeeeść ! ; 3


Byłam dziś u... DENTYSTY ! 4 zęby do leczenia ; < Dziś 2 a pewnie za dwa miesiące jeszcze 2 ; |
Mam traumę z dzieciństwa bo gdy miałam 6 lat miałam piłowane zęby, coś okropnego strasznie bolało i krew leciała ; / więc już gdy miałam chyba z 9 lat (nie pamiętam dobrze) mama na plombowanie musiała mnie za nogi do gabinetu wciągać xD
Nie brałam dziś znieczulenia... ojciec mi mówił że on brał i mu nie pomogło,a  na dodatek ten zastrzyk bolał ; d
Trochę bolało zwłaszcza jak dentystka trafiła w nerw to aż oko mi się trzęsło a ręce tak mi się spociły że nie wiem ....
Ale wytrzymałam i było po wszystkim. Oczy zamknęłam co nawet trochę pomogło i starałam się myśleć o czymś innym ; ) Dobra, dobra skończmy temat dentysty bo gdy tylko sobie przypominam to boli mnie ząb xd

Powoli przygotowuje się do wycieczki do Warszawy na 3 dni więc od 29 maja będę nieobecna tutaj, a po przyjeździe zdam wszystkie relacje, na pewno będę robiła mnóstwo zdjęć które oczywiście pokażę! Jestem jedynie smutna z jednego powodu że Ada nie jedzie ; < 
Zastanawiam się ciągle jaką torbę wziąć bo na kółkach nie mam ; / A u mnie w rodzinie chyba też nikt nie ma do pożyczenia bo nikt nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej żeby walizkę na kółkach kupować ;/
Więc jestem w kropce.

Weszłam właśnie na stronę magazyn13 bo dowiedziałam się że Honey jest na okładcę i chciałam zobaczyć, a przy okazji wychaczyłam artykuł o jakimś sklepie internetowym o nazwie MOODO w którym można znaleźć całkiem niezłe rzeczy ; ) 
Tylko takie udało mi się znaleźć sorki za jakość ; <
Trochę o MOODO: 
W sezonie Wiosna - Lato 2011 MOODO stawia na luz, wygodę, energetyczny mix kolorów i dziewczęce fasony. Obok jeansów, t-shirtów z nadrukami, mini spódniczek i szortów pojawi się nowość: kostiumy kąpielowe.

Adresatką kolekcji jest dynamiczna, nowoczesna dziewczyna z charakterem, która kocha modę i zna najnowsze trendy. Łagodność i drapieżność, mieszanka stylów i różnorodność fasonów - od romantycznych, dziewczęcych, po mocniejsze glam rockowe akcenty to cechy charakterystyczne nowej kolekcji. Ubrania z poszczególnych linii można łatwo ze sobą łączyć i tworzyć dzięki temu wiele ciekawych stylizacji.

Tej wiosny MOODO stawia na naturalne kolory i tkaniny, stąd duży wybór ubrań z lnu i bawełny oraz ekologicznej skóry. Całość utrzymana jest jak zwykle w nowoczesnym miejskim klimacie.

W kolorystyce dominują nasycone odcienie niebieskiego (od błękitu po granat), żółtego, pomarańczowego i różu. Oprócz żywych barw w kolekcji można odnaleźć klasyczne zestawienie czerni i bieli, a także stonowane odcienie beżu i brązu.

MOODO GARDEN to jedna z linii najnowszej kolekcji MOODO, idealna na romantyczną randkę lub niezobowiązujące spotkanie. Elementem przewodnim są kwiaty, m.in. na sukienkach, t-shirtach, torbach i legginsach. Dużą rolę grają dodatki (np. szale i chusty - nowość w MOODO), które dodają stylizacji lekkości i zwiewności. Romantyzmu dodają detale: koronkowe wstawki, marszczenia i krój podkreślający sylwetkę.

MARINE CHIC to linia odwołująca się do klimatów marynistycznych, czyli sporo pasków i typowej dla tego stylu kolorystyki: granat, biel i czerwień.

URBAN GRAPHIC jest propozycją dla miłośniczek printów, które można znaleźć głównie na t-shirtach. W połączeniu z jeansami i kurtką z ekologicznej skóry tworzą zestaw obok którego trudno przejść obojętnie.

COLOUR MOVE to wygodne ubrania z miękkich tkanin w żywej kolorystyce, które dodają energii. Linia idealna nie tylko na siłownię, ale też na długie spacery w ciepłe dni.
 
Spodobały mi się ich spodnie dresowo-leginsowe xd
Dzisiaj coś długi post, ale po tej przerwie wszystko muszę nadrobić, bo A. ciągle wchodzi na bloga i patrzy czy dodałam notkę xd


Dodam kilka zestawów zary, ale najpierw filmiki:
Można się uśmiać ! ; ) hahahah

Zara wiosna 2011:
Najbardziej podoba mi się 1 zestaw, 2, 6, 7, 9 i te zielone spodnie; 3

ps. co do tytułu  to nie ma nic związanego z notką, bo to tylko kawałek tekstu piosenki "Gra o wszystko" Piotra Lisieckiego ; )

Bye yall : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz