Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

sobota, 23 kwietnia 2011

me like ?

siemm xdd

W końcu ogarnęłam swój pokój ,a zabierałam się do posprzątania z 3 dni. I postanowiłam coś napisać ; )
Wstawiłam zdjęcie mojego (byłego) pieska w ramkę ; <

Wczoraj poszłam o 12 spać bo pomagałam mamie w kuchni i na dodatek piekliśmy jeszcze tort na 18-nastkę sąsiadki .

I jak ? Powiem że krem był pyyszny (cytrynowy) ; )
Kilka moich ostatnich wyrobów:
ps. nie zwracajcie uwagi na moje straszne paznokcie ;x
To było przyczepione do opaski oderwałam i przyszyłam do gumowego pierścionka z gazety ; D

Kokardkowa spinka do włosów ;]
H&M kolekcja 2011:
Top 39,90 zł
Sukienka 149 zł
Spodenki 59,90 zł
Koszula 99 zł
Bluzka 79,90 zł
Kurtka 129 zł
Top 39,90 zł
Spodnie 59,90 zł
Sukienka 39,90 zł
Top 19,90 zł
Spódniczka 39,90 zł
Marynarka 129 zł
Sukienka 149 zł.
Szary Top 59,90 zł
Na dziś to wszystko bye ^.^

9 komentarzy:

  1. super blog , zapraszam do mnie
    http://notmyselftonighttt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. www,kosmetykowato.blogspot.com super konkurs super nagrody pędzle, M.A.C , bronzery, róże i wiele wiele innych zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kolekcja :)
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;)

    Zapraszam do mnie - do komentowania i braniu udziału w ankiecie ;DD

    kasia17teen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł z tym pierścionkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog ;]
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. ta turkusowa sukienka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. No no niesamowity blog :)
    I jakę ciuch śliczne ,no i ,masz fajne pomysły np.
    z pierścionkem albo ze spinką ;D (no i smakowity torcik ) PS fajny pokuj

    OdpowiedzUsuń