Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

piątek, 1 kwietnia 2011

luźno. + 50 prawd o mnie. + music.

Cześć ! Dzisiaj wpadłam że napiszę 100 prawd o mnie na razie w tej notcę umieszczę 50 i w następnej kolejne 50 ;p No i w końcu weekend się zaczął jakoś szybko zleciał mi tydzień, a we wtorek ... TESTY ! Co chwila jak ktoś o nich wspomina serce zaczyna mi bić szybciej i cała się trzęsę. Boję się co to będzie przed testem ; O Dzisiaj dopiero zauważyłam że mój czarny sweterek który dała mi ciocia J. jest z H&M, nie wiem jak mogłam to przeoczyć xd Dziś przyszłam ze szkoły wchodzę do mojego pokoju a tu cały pokój biały O.O A najbardziej moja kurtka skórzana, grrr ;/ Nienawidzę tego remontu ; \ Na jutro mam niespodziankę, dowiecie się w jutrzejszej notce ; p A właśnie miałam dodać zdjęcie przerobionych przeze mnie spodni, ale oczywiście zapomniałam i nie zrobiłam zdjęcia... Dzisiaj lub jutro zamówię dla mnie i Simona, Anniesi i Ady przyciemniane nerdy, bo w środę połamały mi się moje zwykłe nerdy, nie zasmuciłam się tym o i tak chciałam je przerobić na naszyjnik wciąż nie wiem jak to zrobię, ale myślę nad tym. Właśnie szukam jakiś modnych dodatków na wiosnę i natknęłam się na coś bardzo zdumiewającego podobno skarpetki noszone ze szpilkami mają być trendem wiosny 2011 O.O Nie wiem kto będzie tak chodził ubrany, ale na pewno nie ja bo nie przepadam za takimi zestawami.
No i w końcu obiecane 50 prawd:
1.Mam psa i kota.
2.W przyszłości chciałabym zostać zakupoholiczką xD
3.Nie wiem co będę robić w przyszłości.tzn. gdzie będę pracować
4.W pokoju sprzątam co 2-3 miesiące xD
5.Dużo myślę.
6.Uwielbiam oglądać buty < 3
7.Mam fejsa i nk
8.Szybko się denerwuje.
9. Nie lubię swojego brata (dosłownie)
10.W przyszłości chciałabym się nauczyć grać na perkusji.
11.Chciałabym wyjechać do USA
12.Lubię krytykować ludzi
13.Wciąż nie wiem co jest pomiędzy płucami ;?
14.Mam (obecnie) 171 - 172 cm wzrostu.
15.Gdy ktoś idzie z krzywą miną na ulicy mam ochotę przyłożyć mu butelką w twarz.
16.Czasem bywa dziwna.
17.Prawie codziennie wchodzę na allegro.
18.Nigdy nie jarałam się Zmierzchem.
19.Nie jestem fanką Biebera.
20.Nie lubię różowych ciuchów.
21.Wciąż śpię z misiami xD
22.Nie przepadam za pomidorówką.
23.Jestem mięsożercą xd
24.Uwielbiam zwierzęta. (zwłaszcza moje)
25.Nie umiem nikogo nabrać na Prima Aprilis ._.
26.Mówią na mnie pustak.-.-
27.Lubię denerwować ludzi.; D
28.Zrobiłam kawał na nk. xD
29.Nie lubię obgadywać.
30.Uwielbiam herbatę, oszczędzam na cukrze bo słodzę mniej niż łyżeczkę.
31.Lubię śmiać się (nawet z byle czego)
32.Lubię przybijać żółwika :D <żóóółłww>
33.Nie lubię zrytych ludzi.
34.Stwierdzam fakty.
35.Chciałabym nauczyć szyć się na maszynie.
36.Od niedawna lubię przerabiać ubrania.
37.Kocham horrory.
38.Gdy idę ulicą patrze na buty przechodzących obok mnie osób.
39.Uwielbiam Honey ; 3
40.Chciałabym mieć kolczyka we brwi.
41.Raz prawie jarałam się Bieberem.
42.Nienawidzę disco-polo ;x
43.Lubię artystyczne i dziwne zdjęcia.
44.Chciałabym być lepsza z matmy.
45.Kocham angielski < 3
46.Nie lubię jak ktoś myślę że jest fajny, a tak naprawdę jest frajerem.
47.Lubię poprawiać.
48.jestem dobra z ort.
49.Wciąż nie umiem tabliczki mnożenia xD
50.Lubię nosić męskie koszulki ; >

Wszystko jest szczere choć prawdę mówią napisałam to chyba w 5 min xD Kolejne 50 będą bardziej dogłębne ; )
no i music.

3. Lady GaGa, a tak naprawdę to  Stefani Joanne Angelina Germanotta urodziła się 28 marca (tak jak mój brat) w 1986 roku w Nowym Jorku. Jest amerykańską piosenkarką i autorką piosenek wykonująca muzykę popową. W latach 1999-2006 wokalistka Stefani Germanotta Band. Po rozwiązaniu grupy rozpoczęła karierę solową. Jako inspiracje dla swojej muzyki, Lady GaGa wymienia takich artystów glam rockowych jak David Bowie i Queen, oraz artystów popowych jak Michael Jackson i Madonna. Gaga jest rozpoznawalna dzięki swojemu unikalnemu stylowi outré (czyt. utre), co w szczególności widać w jej kostiumach i klipach muzycznych W sumie wydała 3 albumy, 1 jako Stefani, nieoficjalne źródła podają, że w 2006 roku nagrała EP Red and blue., a 2 jako GaGa: The Fame, The Fame Monster, a już niedługo tj. 23 maja 2011 roku ma wyjść nowa płyta zatytułowana Born This Way głównym utworem albumu jest singiel o tym samym tytule - >Born This Way<. + >tekst piosenki<
Do tego albumu zostało nagranych siedemnaście piosenek, wśród których czternaście pojawi się w standardowej edycji, a pozostałe trzy wraz z pięcioma remiksami ukażą się w edycji deluxe.
1. "Americano"
2. "Bad Kids"
3. "Born This Way"
4. "Edge of Glory"
5. "Government Hooker"
6. "Hair"
7. "Judas"
8. "Scheiße"
9. "You and I"
10. "Marry the Night"
 
+duuużo zdjęć ;) 

To chyba jej najpopularniejsza kreacja, która wywołała zamieszanie.





I miłym akcentem żegnam was wszystkich ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz