Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ; 3

środa, 27 kwietnia 2011

why is everybody so obsessed?

hey ^.^

Dziś byłam na konkursie recytatorskim o którym wspominałam w starszym poście, nawet nie wiem kto wygrał bo 15 min. przed wynikiem musiałam wracać bo byłam z J.R.. Na konkursie było dużo osób między innymi Roxxi < 3 Niektórzy mówili tak strasznie że szkoda gadać zwłaszcza gim .... Mam takie przeczucie że będę mieć 3 miejsce, chociaż nie wiem dokładnie może żadne....
Dopiero po przyjeździe do domu okazało się ze jedna kobieta z jury jest moją ciocią xd
Gdy weszłam na scenę właśnie moja ciocia myślała że już zaczęło się gimnazjum sądząc po moim wzroście ; p (kolejna osoba która dała mi więcej lat niż mam, a jest ich sporo).
Przed świętami chciałam się wycofać z konkursu bo bałam się że wejdę na scenę i zapomnę wiersz, gdy powiedziałam ze chcę się wycofać wszyscy z mojej klasy namawiali mnie żebym się nie wycofywała i że chyba mnie porąbało bo umiem bardzo dobrze wiersz (gdy mówiłam na lekcji bili mi brawa xD) i po tylu (niby) godzinach nauki wszystko pójdzie na marne. Chwilę się zastanowiłam i zgodziłam się ; ) Nawet ani razu się nie pomyliłam i nie zapomniałam tekstu, a ze miałam wiersz liryczny więc nie musiałam mówić do widowni tylko upatrzyć sobie jakieś miejsce (w tym przypadku była to ściana przede mną na której wisiał jakiś obraz) i cały wiersz gapiłam się na tą ścianę tylko z 4 razy spojrzałam na sekundkę na jury, a tak a pro po straszliwie mi się nogi trzęsły gdy mówiłam. Zeszłam ze sceny,usiadłam i poczułam jakby wielki ciężar spadł mi z nóg ;)
Ojojoj rozpisałam się o tym konkursie, ale cóż przejęłam się bardzo.
Jutro jadę ze szkoły na wycieczkę do lasu (jak miejsca starczy bo zapisałam się na ostatnia chwilę) więc będe robić dużo zdjęć i oczywiście zaprezentuje je tutaj ; ) Może krótki filmik nagram kto wie....

Właśnie siedzę na stronie eski i szukam fajnych piosenek, może wy mi coś polecicie ? A tak pro po muzyki to strasznie podoba mi się piosenka Eminema, Dr. Dre, Skylar'a Grey'a - I Need A Doctor ; ]

ps. Nie wiem czy pisałam, ale od teraz Anonimowi goście mogą komentować notki i od teraz także  będę wklejać linki muzyki z yt bo możliwe że niektórym wrzuta może się nie otwierać ;^
Taka ta notka pusta bez obrazka więc wklejam swojego 'PokerFace'
 Do usłyszenia, a raczej do 'przeczytania' xD

                                                 
Edit: Postanowiłam że po powrocie z Wawy zorganizuje konkurs, to taka 1 zapowiedz   ;>                                     

3 komentarze:

  1. heh szkoda że nie wygrałaś :(
    ale to nic bo fajną notkę napisałaś :)
    życzę miłej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta..
    Bardzo mi miło ;<
    to nie moja wina że zapomniałam. Ze strachu ;d
    Ale. jestem w notce.
    Yes ;d
    Roxi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam przerażona ale pamiętałam xD

    OdpowiedzUsuń